از الان تا سالها بعد

به عنوان یک جنبنده عرض میکنم ...ساکن نباش دوست عزیز :)

از الان تا سالها بعد

به عنوان یک جنبنده عرض میکنم ...ساکن نباش دوست عزیز :)

قدم اول

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۱۱ ب.ظ

میدونین وقتی تمام توانتون رو بزارین رو یه چیزی و اونو بکنین تمام هدف و آرزوتون ....وقتی که بهش میرسین میل ادامه ندارین 

اصلا لذتی ازش نمیبرید 

زندگی منم همین شد...

چند سال تلاش واسه یه رشته خاص و بعد از رسیدن بهش درجا زدن توش!

آدم مسخره ای به نظر میام نه؟ میگید اگه شما بودین اینطور نمیشد نه؟

خب نمیدونم... شاید واقعا ظرفیت پایینی داشتم 

ولی میخوام واسه خودم هدف بسازم 

 میخوام ادامه راهو برم 

ساکن نمونمو دویدن بقیه رو تماشا کنم

واسه همین..

امروز قدم اول رو به سمت جنبنده بودن ورداشتمو و یه کتاب درسی که یه ماهه جور نمیشد بخرمش رو خریدم

تا شاید بتونم همون اعتماد بنفس قبلی رو با خوندنش پیدا کنم..

:)


  • tubaaa ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی