از الان تا سالها بعد

به عنوان یک جنبنده عرض میکنم ...ساکن نباش دوست عزیز :)

از الان تا سالها بعد

به عنوان یک جنبنده عرض میکنم ...ساکن نباش دوست عزیز :)

شروع

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۵۰ ب.ظ
سلام
خوشحالم که میتونم اتفاقاتی که در طول زمان برام میوفتن رو یک جایی ثبت کنم
امیدوارم اگه کسی میخونه براش جالب باشه 
الان حدودا 20 سال و هشت ماه که مهمون این سیاره اشباع شده ام..
البته خیالتون راحت زیاد اکسیژن مصرف نمیکنم :))
چهار ترمه که دانشجو شدم ..تو استان خودم ..هرچند با امکانات کم :)
همین شهریور پیش رو باید از روی علوم پایه بپرم تا برم مرحله بعد..
خب فکر کنم به اندازه کافی از خودم گفتم 
امیدوارم ساخت این وبلاگ یکم منو جنبنده تر کنه :))))




  • tubaaa ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی